headernr1

Alla inlägg under november 2012

Av Bullen Påhitt - 30 november 2012 16:04

Nu har många undrat hur man bytar mus på bloggen, så här visa jag hur jag gö c:


Först går man in på en sida som heter www.cursors-4u.com 

Och framsidan ser ut såhär:


 


Sen så finns det olika ''kategorier'' man kan välja på (dom finns där jag har ringat in)


  


Du klickar på en av ''kategorier'' och så kmr det upp olika musar (jag valde holidays & events eftersom det snart äe jul):


 


Sen så klickar man på den musen man vill ha (man kan ju bläddra till fler sidor)


   


Jag valde en tomteluva. Nu ska jag kopiera den FÖRSTA koden som finns på sidan. (du kke mst bläddra ner lite)

När jag har kopierat så går jag in på bloggplatsen och så går jag in på inställningar och sen till vänster så står det ''menyavdelningar'' någonstans. där klickar man. Sen så klistrar man in koden man kopierat i en ruta som finns där. (först mst man ändra så att koden man skriver in äe ändrad till HTML-kod. Ovanför rutan man skriver i koden så kan man ändra det). Sen döper man det till ngt sen sparar man. SEN HAR DU BYTAT MUS 8D



Av Bullen Påhitt - 30 november 2012 15:57

Jaha, då varre snart december igen o.o Detta året har gått skitfort... 

Av Bullen Påhitt - 29 november 2012 19:54

Varit hos frisören nu, men fick typ dusha när jag kom hem, för hon spraya rosa färg D: ajja, DEN FÖRSTA SNÖN KOM IDAG :'D Har det snöat hos dig ännu?

Av Bullen Påhitt - 28 november 2012 15:44

Datan lät som en ko precis! den lät iaf konstigt o.o den fortsätter D:

Av Bullen Påhitt - 28 november 2012 15:38

Mamma har typ satt upp julgardiner och ljusstakar när jag var i skolan :) Så nu sitter jag och äe inne på msp, där det oxu äe julmys c: Haha titta sj så fint (:


  JULBAKRUND :D Och det ser nog rätt så sjukt ut att jag går i balerinaskor, linne och shorts med tights när det e snö runtomkring, men då får det gö det D:


Och sen så varre nytt tema på msp:


  bra tema men det äe liten för tidigt att det äe jultema D: Men ajja, hejdå!

SC

Av Bullen Påhitt - 27 november 2012 17:32

YAAAY! när jag loggade in på msp såg jag det här 8D:


 

Av Bullen Påhitt - 27 november 2012 17:27

Tog en spruta för livmoderhalscanser precis typ c: Gjorde nt så ont, men kan nt lyfta upp armen nu :/ Hejhej ♥

Av Bullen Påhitt - 26 november 2012 19:56

Header till Denise250:


 

Presentation


Häjjsan c: Jag e en underbar människa 8D haha, nejmen iaf, detta e min blogg om msp, kke nt handlar så mke om msp och skriver kke nt så många inlägg ibland men ändå d: Heter Bullen ♥ på msp, adda? ^^ Hoppas ni gillar bloggen, puss hej ^^

Fråga mig

12 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2
3
4
5 6 7 8
9
10
11
12
13
14 15 16 17
18
19
20 21
22
23 24 25
26 27 28 29 30
<<< November 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

BULLAR (l)

Scary Pumpkin

Buu ._.

SpongeBob SquarePants

trolololol

Winnie The Pooh Bear

MUSPEKARE xD

Santa's Hat

Ovido - Quiz & Flashcards